Administratief bediende order entry

Functie Als administratief bediende order entry ben je een pro in klantencontact, zowel fonisch als schrifjk wat leidt tot een uitstekende administratieve opvolging. Wat houdt dat nu concreet voor je in? je beantwoordt de vragen van de klanten met betrekking tot orderstatus, levertermijn, technische specificaties... je verwerkt inkomende besingen door deze in te geven in het ERP-systeem je maakt afspraken met de klant over de levertermijnen je volgt de levering op je ondersteunt klanten met uitdagingen en denkt hier graag mee in oplossingen je geeft alle informatie in om tot een correcte facturatie te komen Kortom je staat als administratief bediende order entry garant voor een complete service van a tot z!

Bedrijfsinformatie
Onze klant is een groothandel in ventilatie, centrale verwarming en technisch sanitair. Het is een familiebedrijf met een open bedrijfscultuur waar een positieve sfeer voorop staat. Ze groeien nog steeds en hebben in nog een bedrijf gespecialiseerd in sanitair overgenomen. Sinds kort hebben ze een nieuwe vestiging geopend in Wallonië en hebben ze dus heel wat Franstalige klanten aangetrokken.
Jouw profiel Ben jij de administratief bediende order entry die wij zoeken? Laat dan iets van je horen! Andere capaciteiten die je kan voorleggen je begrijpt, spreekt en schrijft vloeiend Nederlands (in functie van de vele klantencontacten) je hebt een aantoonbare interesse in HVAC je bent computervaardig, je leert snel nieuwe systemen aan je bent vlot in de omgang, hebt geen schrik voor fonische klantencontacten en bent klantgericht je bent stressbestendig en een échte multitasker Met onderstaande troeven kan je extra punten scoren bij onze klant een goed mondje Frans (gesproken en/of geschreven) ervaring in / kennis van het productgamma (sanitair, ventilatie en/of verwarming) fonische oproepen ontvangen
Klanten informeren (opvolging van de besing, informatie, ...) Klanten Kleinhandelaars De betaling van besingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...) Kostenramingen opsen
Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...) Klanten Bedrijven Klanten Groothandel Klanten Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's) De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...) Aanbod Voor de vacature als administratief bediende order entry kan je rekenen op een voltijdse job optie vast aan van uur per week, zonder weekendwerk. Jouw uurrooster ziet er als volgt uit van maandag tot en met vrijdag ens van u tot u en van u tot u op vrijdag wordt er gewerkt tot u Het financiële plaatje een bruto maandloon afhankelijk van relevante ervaring maaltijdcheques een flex-plan een groepsverzekering Je komt terecht in een dynamische en vooral ook familiale werkomgeving waarbij collega's elkaar kort bijstaan en in een positieve, motiverende sfeer samenwerken. Je bent geen nummer, ze staan garant voor een persoonlijke aanpak. Solliciteren

ANNEBETH CLAES

 


Administratief bediende order entry
2024-04-29 - 2024-06-12

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: HERENTALS

Land: België
Postal Code: 2200
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share